sobota, 26. marec 2011

Happy b-day

Prvi post nije za baciti... on mora biti lijep, veseo, šaren i pozitivan..kao što sam i ja :)
Pa tako da si prva poručujem:

DOBRODOŠLA U BLOGOSFERU MODNIH MANIJAKA :)
Nadam se da izdržim :)

 
Prije par dana sam proslavila svoj 23. rođendan.. I za poklon sam si napravila blogek.. A od prijateljice dobila najljepšu moguću tortu..



Mjesto radnje: Ljubljana
Vrijeme radnje: petak popodne
Razlog radnje: ananasov sok i cimetova torta uz Ljubljnaicu+ šetnje :)


Veliki sam manijak za nakitom..
Nije zlato sve što sjaji, ali zato sam kao svraka..letim i grabim sve što se blješti :)  ali opet i tu imam jako istančan ukus..statment je obavezan...




NA MENI VISI : naočale/ Tom Ford, jakna/ Zara; košulja/ vintage djedova; hlače/ Zara; baletanke/ no name; ogrlica/ H&M, prsteni: plavi/ Topshop, zeleni/ no name pazar, cvjetić/ Swarovski; torbica/ bivša đinđarnica u Ljubljani

6 komentarjev:

  1. lajkam torbicu. Odlična. Jako odlična. :)
    Kombinacija - baš ti.

    OdgovoriIzbriši
  2. heeeey dobrodoshla :))
    a kolekcija nakita ti je, vec vidim, boli glava
    divna je ogrlica :)

    OdgovoriIzbriši
  3. hej tanja, upravo otkrila tvoj blog :D
    prvo, sretan i najsretniji rođendan želim :D, a drugo, dobrodošla u blogosferu <3

    OdgovoriIzbriši
  4. a bas svraka.malo ukusa bi dobrodoslo.

    OdgovoriIzbriši
  5. hej ho..Hvala na ugodnoj dobrodošlici.. I čestitkama...


    Anonimni..i svrake su životinje..ja sam životinja..ti si životinja..prilagođene različitim staništima..uniformiranost tome ne pridonosi....ono što je za tebe ukus možda se meni ne sviđa.. na tvoju žalost na svoj neukus sam ponosna :)

    OdgovoriIzbriši
  6. heeej...dobrodosla i srcenaaa...! :)
    Ogrlica je za mreti! odusevljena sam! a ljubljana je diiivna...bila jednom i odusevljena sam! divan grad! :*

    OdgovoriIzbriši