torek, 29. marec 2011

podsvjest...


Znate onaj osjećaj kad šetate po dućanima..pa ugledate neki wow uber mega komad...a onda vam iz podsvjesti izleti neka slika još ljepše inačice toga komada..

Takva smola mene prati više od godinu dana...i to baš kod torbica..Vjerovali ili ne..već više od 2 godine nisam kupila torbicu..( jesam dvije..priznam..ali zato što su mi nužno trebale zbog veličine i praktičnosti te zato što sam staru bacila :) )..Nijednu torbicu zbog koje bi ostala bez teksta..i to samo zbog Dolce and Gabbana..

Oni su krivi tome!!! ONI i njihova MISS SICILY u različitim varijacijama..

Trenutno su mi ove dvije sa SS11 RTW pojam...ova čipka..uff..i bjelina...


Za luksuznije i naravno rasprodane varijante u zimskom izdanju kliknite ovdje..Prelipe su...Da mi netko kaže izaberi jednu od njih..nebi znala koju bih..doista
Pokraj takvih krasotica...nije ni čudo da mi se pokraj njih ne svidi ništa drugo :) 

OK..i sad malo pretjerujem..svidi mi se..ali nije mi idealno...
Baš sam prevrtila zara, mango, i ostale takve online shopove..i poslije ovih sličica..uh.. :( nemaju ništa za mene...


Ali kad sam već pored DOLČIJA :) moja dužnost je da spomenem svoju najdražu kolekciju ikada...ikada...skoro sva je kao pisana meni na kožu..pogotovo cipelice :).. Slavna Dolce and Gabbana fall 2009 RTW..
Ovakvu haljinicu bi nosila po cijele dane....
Već prije dvije godine su nas šokirali bojom :)
Za ovakav look..eh nemam riječi..tako slatko lijepo..
S ovakvom ogrlicom ne možeš zaboraviti koliko je sati..samo pitah se...koliko potrošiš godišnje samo na mijenjanje baterija  hihihihi
Moje MUST cipelice..već tada sam ludila za njihovom jeftinom kopijom...tj plagijatom..ali sam rekla da neću..odolit ću jeftinoći i pretražiti outlete u Milanu :) Možda i budu moje..weeee
Kakva klasika..prekrasno...


 

Do čitanja drage moje..nadam se da vi imate više sreće u kupovanju torbica :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar