nedelja, 27. marec 2011

slinjenje po ekranu :)

Postoje podijeljenja mišljenja oko svetog crvenog potplata..Je su li udobne ili nisu?? zdrave definitivno nisu ( znanstveno dokazano da potpetica veća od 8cm narušava normalnu S formu kralježnice)..
I u Ljubljani ih prodaju, i vidjela sam već par gospođica da veselo gaze u njima po granitnim kockama po centru. I mene pere groznica za tim crvenim savršenstvom..I čak bi uspila skupiti toliku svoticu novca( uz ogromna odricanja nažalost). Pa ako mi nije problem u cijeni, pitate se, onda je sigurno problem u izboru..Ma nije ni to..

Mene najviše muči to, da će svi oni koji imaju oštro oko ( OK takvih je u Ljubljani jako malo) prstom upirati u mene i šaputati: " gle ona nosi CL iz sezone te i te".
Ne volim etiketiranost..Komade i biram tako da se nezna koja etiketiranost ih krasi. Osim možda kod nakita..Ali i tu se trudim da mi sa uha ne visi veliki natpis Dior :)

Pa si kažem: "Ako si već nećeš kupit te krasotice, bar slini po ekranu :) " ...

Mireille :  
e ove bih imala za svaki dan...( šteta što se crvenilo ispere sa gradskim asfaltom :) )

 Miss AmericaMiss America Christian Louboutin Spring 2011
tako americano...baš za neku žestoku opaku seksističku oštru haljinu..da joj ublaži taj šok efekt :)


Open Lips: Open Lips Christian Louboutin Spring 2011  

e ovo se zove silueta...neznam samo što uradiš kad ti petica zapne između dvije gradske pločice  ili u rupicu od šahte..uh koliko uništenih cipele.. :(

Pampas:Pampas Pump Christian Louboutin Spring 2011
Vječna klasika, uz malu diskretnu čipkicu...




Praia: Praia Christian Louboutin Spring 2011 
kako ovo mora izgledati bijesno uz neku ljetnu haljinicu koja vijori na povjetarcu :)

 
Stardust:Stardust Christian Louboutin Spring 2011

nažalost ove mi se čine ekstremno jeftine kao da su Forever 21 za 23$..


Alta Trott: Louboutin button boot spring 2011 
Sad za ove prugaste čizmice neznam..previše me podsjećaju na Chanelove od prošle godine :) ..ipak je CC CC :)..
Couche Nodo: Couche Nodo Christian Louboutin Spring 2011
ovi spajkići na mašnici su prekjuti :) e ove bih si čak vjerovatno i priuštila ,,
Daffodile: Daffodile Christian Louboutin Spring 2011
Ove zebraste bi odmah prisvojila ( uz plaćenog ortopeda sljedećih 30 godina :) )
Daffodile Watersnake 
Daffodile Watersnake Christian Louboutin Spring 2011 Daffodile Watersnake Christian Louboutin Spring 2011

samo me ovi modeli toliko podsjećaju na YSL Tribtoo..Ali boja oduševljava..




Elisabeth:
Elisabeth Christian Louboutin Spring 2011
a uz ove mogu samo zamisliti veliku plažu, ležaljku, suncobran i ogromni koktejlčić..te njih kako krase moje nogice :)

 Za više iz kolekcije CL za spring 2011klikni OVDJE

4 komentarji:

  1. čipkaste...uvek. :) lep post :) julietspen.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Tirkizne YSL <3 oooo da :)
    http://marinamasta.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. open lips uskacite u moj ormar. odmaaah :)

    OdgovoriIzbriši
  4. jelena..kad uskoče...nadam se da nam priuštiš to zadovoljstvo da se bar naslađujemo nad slikama :)

    OdgovoriIzbriši